AXL ROSE's Guns N' Roasties

  • According to Mirror.co.uk, Axl Rose nearly sparked a riot at a reunion concert by allegedly refusing to go on stage until he had eaten a roast lamb dinner.


    The 44-year-old GUNS N' ROSES singer reportedly kept fans waiting an hour and 15 minutes in sweltering heat on Wednesday (July 19) while caterers rushed to prepare his grub.


    Thousands started jeering and throwing objects at the stage in Newcastle, England, but wildman Axl — who flew in by helicopter — allegedly refused to budge.


    Fan Saskia Green, 25, said: "It was really hot and the crowd was booing because he was taking forever.


    "A security guard said the delay was caused by Axl demanding a lamb dinner before he went on — very rock 'n' roll."


    Colin Revel, manager of the Metro Arena, confirmed to Mirror.co.uk Axl refused to play until he had been fed, adding, "Only a roast dinner would do."


    (c) blabbermouth.net



    ----------------------------------------------------------------------



    geht ja schon wieder gut los löl :rolleye

    "Austria is my favorite City in Germany."
    Evil Jared

  • Naja es wird nicht mehr so wie früher aber ich find die neuen (Songs) eigentlich nicht so schlimm. Better, The Blues, Chinese Democracy und TWAT sing schon ganz cool.


    Hätt ich gerne live gesehen

    [LEFT]Do I drive or am I driven? Can I brake - what I've been given? [/LEFT]

    [RIGHT]Take a walk... turn... talk... or Crash & Burn![/RIGHT]

  • ^ Joa, das war er aber auch schon zu Zeiten des ersten Albums :)

    [LEFT]Do I drive or am I driven? Can I brake - what I've been given? [/LEFT]

    [RIGHT]Take a walk... turn... talk... or Crash & Burn![/RIGHT]

  • ach, welcher rockstar ist schon kein arschloch ;) wer mag schon liebe politischkorekte rockstars??? Dann wären es doch nur noch stars ohne rock

    All die, die in meinem Schatten stehen, werden das Licht niemals finden.




    Waren die Mädchen brav, bleibt der Bauch konkav.
    Hatten sie zu viel Sex, wird der Bauch konvex.



    Feige sein = schlecht??
    Die Friedhöfe sind voller mutiger Männer!
    Lieber 5 Minuten feige, als ein ganzes Leben tot.

  • Zitat

    Original von LordOfDeath
    wer mag schon liebe politischkorekte rockstars??? Dann wären es doch nur noch stars ohne rock


    Sie wären uncool!


    Ich würde keine Poster mehr von ihnen aufhängen!

  • Naja es ist halt wie's ist: Er sagt Konzerte ab, labert sche*ße, kommt zu stpät, prügelt sich...


    Hat ja keiner gesagt dass man G N' R mögen muss. Sie sind halt wie sie sind und haben immer noch fans. Wem's nicht passt -> dort is die sinnbildliche Türe.

    [LEFT]Do I drive or am I driven? Can I brake - what I've been given? [/LEFT]

    [RIGHT]Take a walk... turn... talk... or Crash & Burn![/RIGHT]

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!